
Դիպլոմային նախագիծ. Լուսինե Փամբուխչյան, Անի Գրիգորյան
Քոլեջի ուսանողներ Լուսինե Փամբուխչյանը և Անի Գրիգորյանը ներկայացնում են իրենց դիպլոմային նախագիծը:
3 thoughts on “Դիպլոմային նախագիծ. Լուսինե Փամբուխչյան, Անի Գրիգորյան”
Թողնել պատասխան Չեղարկել պատասխանը
More Stories
«Խոհարարական գործ» մասնագիտության դիպլոմային նախագծեր
Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջ Դիպլոմային նախագծեր 2018-2019 Կրթության հիմքը՝ միջնակարգ Կրթությունը՝ նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) Ուսման տևողությունը՝ 1 տարի Ուսանող՝ Աննա...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 25
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Նախնական մասնագիտական Հունիսի 25 Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ 9.00՝ «Խոհարարական գործ» մասնագիտություն...
Հագուստի մոդելավորում և նախագծում մասնագիտության դիպլոմային նախագծեր
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 21՝ ժամը 14:00 Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 20
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 20՝ ժամը՝ 10 Անցկացման վայրը՝ «Տիգրան...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 19
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 19՝ Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ 10:00՝«Գործավարություն՝ օտար...
«Այգեգործություն» և «Պարտիզապուրակային գործ» մասնագիտությունների դիպլոմային նախագծեր. պաշտպանություն. հունիսի 21
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջ Դիպլոմային նախագծեր 2018-2019 ուսումնական տարի Կրթության հիմքը՝ միջնակարգ Կրթությունը՝ նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) Ուսման տևողությունը՝ 1 տարի...
Նվարդ Սարգսյան
Լուսինե Փամբուխչյանի և Անի Գրիգորյանի դիպլոմային նախագծում՝ «Մաթեմատիկան 2-5 տարեկանների համար» շատ է տեսական տեքստը, որի մեծ մասը կրկնօրինակած է տարբեր աղբյուրներից: Նախագծում շատ են տեսանյութերը, որոնց մեծ մասը Աննա Հայրոյանի յութուբյան էջից են, տարբեր վաղեմության: Տեքստում շատ են կետադրական և ուղղագրական սխալները, վրիպումները:
Ընդհանուր առմամբ թեման վատ չի ներկայացված, բայց ինչքանով են նախագծի պատրաստմանը մասնակցել այլ նախակրթարաններում աշխատող դաստիարակները՝ չգիտեմ, թեկուզ կային նաև իրենց խմբերում նկարահանված տեսանյութեր:
Մանկավարժությունը, թեման, առարկան կոնկրետ մեկի համա՞ր է: Փաստորեն մենք իրավունք չունենք կարդալու, օգտվելու, ուսումասիրելու մեր մեծերի գործերը, քանի որ դուք կամ այլ որևէ մեկը կարդացել է:
Տեքստում չկան ուղղագրական ն կետադրական սխալներ: Կետադրական, ուղղագրական սխալներ, վրիպումներ կան ներկայացված մեկնաբանությունում:
Լուսինե Փամբուխչյանը և Անի Գրիգորյանը պարբերաբար փորձաշրջան են անցել իմ խմբում, բայց հիմնական աշխատանքն Անին իրականացրել է իր աշխատավայրում` թիվ 79 մանկապարտեզում, իսկ Լուսինեն` իր 4 տարեկան տղայի խմբում` Նոր Նորքի 101 մանկապարտեզում:
Նվարդ Սարգսյան
Նախքան մնան տոնով նամակ գրելը, խորհուրդ կտամ ներկայացված նախագիծը մեկ անգամ ևս կարդաք, տեսնելու համար կետադրական և ուղղագրական սխալները: Իմ սխալները թողեք ինձ: Ես արտահայտել եմ իմ կարծիքը, քանի որ համաձայն հրամանի տվյալ նախագիծը ենթակա էր գրախոսման իմ կողմից: Լավ է, որ տիրապետում եք արագ խմբագրման հմտությանը (Դուք կամ պաշտպանող ուսանողները) և մի քանի անգամ կրկնվող թվարկումները մկնիկի արագ հարվածով վերացան: Իսկ ինչ վերաբերվում է կրկնօրինակված տեքստին, խոսքը ընդհանուրին էր վերաբերվում, ոչ թե 3-4 մեջբերումներին: