Դիպլոմային նախագիծ. Սաթենիկ Գևորգյան, Հերմինե Պետրոսյան
«Նախադպրոցական կրթություն» մասնագիտական խմբի ուսանողներ Սաթենիկ Գևորգյանը և Հերմինե Պետրոսյանը ներկայացնում են իրենց դիպլոմային նախագիծը:
2 thoughts on “Դիպլոմային նախագիծ. Սաթենիկ Գևորգյան, Հերմինե Պետրոսյան”
Թողնել պատասխան Չեղարկել պատասխանը
More Stories
«Խոհարարական գործ» մասնագիտության դիպլոմային նախագծեր
Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջ Դիպլոմային նախագծեր 2018-2019 Կրթության հիմքը՝ միջնակարգ Կրթությունը՝ նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) Ուսման տևողությունը՝ 1 տարի Ուսանող՝ Աննա...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 25
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Նախնական մասնագիտական Հունիսի 25 Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ 9.00՝ «Խոհարարական գործ» մասնագիտություն...
Հագուստի մոդելավորում և նախագծում մասնագիտության դիպլոմային նախագծեր
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 21՝ ժամը 14:00 Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 20
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 20՝ ժամը՝ 10 Անցկացման վայրը՝ «Տիգրան...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 19
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 19՝ Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ 10:00՝«Գործավարություն՝ օտար...
«Այգեգործություն» և «Պարտիզապուրակային գործ» մասնագիտությունների դիպլոմային նախագծեր. պաշտպանություն. հունիսի 21
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջ Դիպլոմային նախագծեր 2018-2019 ուսումնական տարի Կրթության հիմքը՝ միջնակարգ Կրթությունը՝ նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) Ուսման տևողությունը՝ 1 տարի...
Նվարդ Սարգսյան
«Մարզական պարտեզ» դիպլոմային նախագիծը, որ ներկայացնում են Սաթենիկ Գևորգյանը և Հերմինե Պետրոսյանը հավանեցի, միայն մի քիչ բացակայում է կենդանի պատումը: Նախագծում առկա են տեսանյութեր, որոնք ներկայացնում են սանի մարզական գործունեությունը, կենդանի են, գունեղ: Նկատվում է, որ իրականացվել է աշխատանք: Ինչպես արդեն նշեցի՝ բացակայում է յուրաքանչյուր տեսանյութը նկարագրող պատմությունը, որը դիպլոմային նախագիծը ավելի կենդանի կդարձներ:
Սաթեն Գևորգյանը Հյուսիսային դպրոցի նախակրթարանում գործում է որպես երկրորդ դաստիարակ: Հերմինե Պետրոսյանը հաճախ է եղել, գործել, փոխարինել նախակրթարանում: Երկուսի գործունեությունն էլ տեսանելի է եղել, իսկ ծնողների արձագանքը, գնահատականը տեսածս ավելի հավաստի է դարձրել:
Դիպլոմային աշխատանքի պատումը շատ հավանեցի. համով էր, կենդանի, առանց ավելորդ պաթոսի: Գործնական մասն էլ երևաց: Մի քիչ պակասում էր սանի ապրումները, հրճվանքը, ջանքը` յուրաքանաչյուր հմտության ձեռքբերման, դրանց ձգտելու, մղման հատվածը և դաստիարակի «ինչպեսը»: