Դիպլոմային նախագիծ. Նարինե Ամուջանյան
«Նախադպրոցական կրթություն» մասնագիտական խմբի ուսանող Նարինե Ամուջանյանի դիպլոմային նախագիծը բլոգում:
One thought on “Դիպլոմային նախագիծ. Նարինե Ամուջանյան”
Թողնել պատասխան Չեղարկել պատասխանը
More Stories
«Խոհարարական գործ» մասնագիտության դիպլոմային նախագծեր
Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջ Դիպլոմային նախագծեր 2018-2019 Կրթության հիմքը՝ միջնակարգ Կրթությունը՝ նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) Ուսման տևողությունը՝ 1 տարի Ուսանող՝ Աննա...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 25
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Նախնական մասնագիտական Հունիսի 25 Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ 9.00՝ «Խոհարարական գործ» մասնագիտություն...
Հագուստի մոդելավորում և նախագծում մասնագիտության դիպլոմային նախագծեր
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 21՝ ժամը 14:00 Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 20
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 20՝ ժամը՝ 10 Անցկացման վայրը՝ «Տիգրան...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 19
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 19՝ Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ 10:00՝«Գործավարություն՝ օտար...
«Այգեգործություն» և «Պարտիզապուրակային գործ» մասնագիտությունների դիպլոմային նախագծեր. պաշտպանություն. հունիսի 21
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջ Դիպլոմային նախագծեր 2018-2019 ուսումնական տարի Կրթության հիմքը՝ միջնակարգ Կրթությունը՝ նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) Ուսման տևողությունը՝ 1 տարի...
Նախադպրոցական կրթություն
Միջնակարգ կրթության 2-րդ կուրս
Նարինե Ամուջանյան
Նարինե Ամուջանյանը Հյուսիսային դպրոցի 2016-2017ուստարվա հինգ տարեկանների զարգացման խմբի երկարացված օրվա կազմակերպիչն է։ Նարինեի շուրջտարյա գործունեության ողջ ընթացքին անձամբ եմ հետևել։ Տարվա ընթացքում Նարինեի աշխատանքային գործունեության արդյունքում նկատելի էր աշխատանքային և գործունեության կազմակերպման ուղղվածությունը։ Երևի դա իր մասնագիտությունից էր գալիս, որն արտահայտվում էր նկատելի արդյունքով։ Իրականում գործունեության բոլոր ձևերում գերակշռում էին գույները, նկարչական և ստեղծագործական տարբեր մոտեցումները։ Այդ իսկ պատճառով էլ Նարինեին առաջարկվեց հետևել այդ ուղղությանը, վերլուծել, մեկնաբանել և ներկայացնել նաև դիպլոմային աշխատանքի տեսքով։ Որպես թեմա` ընտրվեց «Արտ-թերապիա»-ն կամ պարզապես «Թերապիաները մանկավարժությունում»։ Դիպլոմային աշխատանքի վերջնական տարբերակը մեծ անակնկալի բերեց, քանի որ ընթացքն իմ աչքի առաջ էր ընթացել, իսկ տեքստային նկարագրությունը կարծես այլ մանկավարժական հարթակի, միջավայրի մասին լիներ։ Ակնհայտ էր, որ Նարինեն չէր վստահել իր պատումին և կատարել էր արտատպումներ՝ համացանցից թեմայի մասին տեսական տարբեր հատվածներ, երբեմն էլ կրկնվող և անհասկանալի կտորներ։ Դիպլոմային աշխատանքի ղեկավարի և իմ միջամտությամբ, զրույցների և հետևողականության արդյունքում պատումը դարձավ իրական։ Դիպլոմային նախագծի թեման շատ կարևոր է, առանցքային։ Նարինեն վերլուծել և ներկայացրել է իր թեմային առնչվող փոքրիկ տեսական մեջբերումներ, ինչպես նաև ներկայացրել իր գործունեության ընթացքում միջավայր մտած մանկավարժական նոր գործիքները, դրանց կիրառումը և այն արդյունքը, որ ստացել է փորձարկելուց։ Առկա է նաև գործնական աշխատանքը։