Դիպլոմային նախագիծ. Արմինե Եսայան, Լուսինե Թիզյան
«Նախադպրոցական կրթություն» մասնագիտական խմբի ուսանողներ Արմինե Եսայանի և Լուսինե Թիզյանի դիպլոմային նախագիծը բլոգում:
One thought on “Դիպլոմային նախագիծ. Արմինե Եսայան, Լուսինե Թիզյան”
Թողնել պատասխան Չեղարկել պատասխանը
More Stories
«Խոհարարական գործ» մասնագիտության դիպլոմային նախագծեր
Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջ Դիպլոմային նախագծեր 2018-2019 Կրթության հիմքը՝ միջնակարգ Կրթությունը՝ նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) Ուսման տևողությունը՝ 1 տարի Ուսանող՝ Աննա...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 25
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Նախնական մասնագիտական Հունիսի 25 Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ 9.00՝ «Խոհարարական գործ» մասնագիտություն...
Հագուստի մոդելավորում և նախագծում մասնագիտության դիպլոմային նախագծեր
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 21՝ ժամը 14:00 Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 20
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 20՝ ժամը՝ 10 Անցկացման վայրը՝ «Տիգրան...
Դիպլոմային պաշտպանություն. հունիսի 19
Դիպլոմային նախագծերի պաշտպանություն 2018-2019 ուսումնական տարի Դիպլոմային նախագծերի ժամանակացույց Միջին մասնագիտական կրթական ծրագիր Հունիսի 19՝ Անցկացման վայրը՝ Քոլեջ 10:00՝«Գործավարություն՝ օտար...
«Այգեգործություն» և «Պարտիզապուրակային գործ» մասնագիտությունների դիպլոմային նախագծեր. պաշտպանություն. հունիսի 21
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջ Դիպլոմային նախագծեր 2018-2019 ուսումնական տարի Կրթության հիմքը՝ միջնակարգ Կրթությունը՝ նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) Ուսման տևողությունը՝ 1 տարի...
Նվարդ Սարգսյան
Արմինե Եսայանի և Լուսինե Թիզյանի ներկայացրած դիպլոմային նախագիծը՝ «Բնագիտական փորձեր» հաջողված եմ համարում. կա և՛ նկարագրություն, տեսական մաս, և՛ տեսաֆիլմեր: Տեքստը գրագետ է: Տեսանյութերը հրապարակված են Աղավնի Սահակյանի կամ Փիրուզա Հարությունյանի յութուբյան էջերից (հնարավոր է ուսանողը չի տիրապետում մոնտաժելու, տեղադրելու հմտությանը): Տեսական մասը ամբողջական պատկերացում է տալիս ներկայացվող բնագիտական փորձի մասին, թույլ տալով, ցանկության դեպքում, այն կրկնել-նորից անել: Տեսանյութերի որակը լավն է, գունեղ, մոնտաժը՝ գրագետ:
Բլոգը անխնամ վիճակում է, զգացվում է, որ ուսանողը նյութերը շտապել է տեղադրել: