Դիպլոմային նախագծերի կառուցվածքը, ներկայացվող պահանջները

Դիպլոմային նախագծերի կառուցվածքը, ներկայացվող պահանջները

Աշխատանքը պետք է ունենա հետևյալ կառուցվածքային բաղադրիչները.

  • տիտղոսաթերթ
  • բովանդակություն
  • ներածություն
  • հիմնական մաս
  • ամփոփում
  • օգտագործված գրականության ցուցակ
  • հավելվածներ (եթե դրա անհրաժեշտությունը կա):

Տիտղոսաթերթ

Սա աշխատանքի առաջին էջն է։ Այստեղ պետք է զետեղված լինեն հետևյալ տվյալները.

  • հաստատության անվանումը` Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջ
  • հեղինակի անունը, ազգանունը, հայրանունը
  • աշխատանքի վերնագիրը
  • մասնագիտության անվանումը
  • ղեկավարի պաշտոնը, անունը և ազգանունը
  • քաղաքը և տարին:

Բովանդակություն

Բովանդակությունը զետեղվում է աշխատանքի սկզբում:

Այն պարունակում է

  • ներածություն,
  • բոլոր գլուխների, բաժինների, ենթաբաժինների և կետերի անվանումները (եթե դրանք վերնագրված են),
  • ամփոփում,
  • օգտագործված գրականության ցանկ
  • հավելվածներ (եթե դրանք առկա են):

Բոլոր գլուխների և ենթագլուխների անվանումները պետք է գրված լինեն այն ձևակերպմամբ և այն հերթականությամբ, որոնցով նրանք տեղ են գտել աշխատանքում: Յուրաքանչյուր կառուցվածքային բաղադրիչին պիտի հաջորդի էջի համարը:

Ներածություն

Ներածությունը աշխատանքի ներածական մասն է: Այստեղ համառոտ ներկայացվում է աշխատանքը (բացի աշխատանքի արդյունքներից և եզրակացություններից): Այստեղ պետք է խուսափել նյութին անմիջականորեն չառնչվող, ընդհանրական մտքերի շարադրանքից:

Ներածությունում․

  • հիմնավորվում է թեմայի (հիմնահարցի) արդիականությունը և տեսական կամ գործնական կարևորությունը,
  • տրվում է քննարկվող խնդրի արդի վիճակի ընդհանուր գնահատականը, տվյալ հետազոտությունների անհրաժեշտության հիմնավորումը,
  • աշխատանքի նպատակը
  • խնդիրները (ուսումնասիրման ենթակա հիմնահարցերը)
  • նշվում են աշխատանքի կատարման ընթացքում օգտագործված մեթոդները,
  • ներկայացվում է աշխատանքի կառուցվածքը (հիմնական գլուխների, ենթագլուխների համառոտ շարադրանքը),

Ներածությունը, որպես կանոն, հակիրճ բաժին է, նրա ծավալը չպետք է գերազանցի. 3 էջը։

Հիմնական մաս

Այստեղ ներառվում են աշխատանքի գլուխներն ու ենթագլուխները։

Գլուխները կարելի է խմբավորել ըստ հիմնական բաժինների՝ տեսական և գործնական-կիրառական:

Տեսական գլխում (գլուխներում) պետք է

  • արտացոլվի ընտրված թեմայի հիմնավորումը,
  • համառոտ ներկայացվեն այդ թեմայով գոյություն ունեցող այն աշխատությունները, որոնք ուսումնասիրել կամ որոնցից օգտվել է հեղինակը,
  • առանձնացվեն այն տեսական դրույթները, որոնք հիմք են հանդիսացել գործնական աշխատանքի համար։

Գործնական գլխում (գլուխներում) պետք է ներկայացվի.

  • այն հիմնահարցը, որի հետազոտման համար իրականացվել է գործնական աշխատանքը,
  • հետազոտական աշխատանքի մեթոդները, պլանը։
  • իրականցման քայլերը։
  • արդյունքները
  • եզրահանգումները

Վերջաբանը կամ եզրակացությունը պետք է պարունակի.

  • հետազոտությունների հիմնական արդյունքները և դրանց հիման վրա արված եզրակացությունները,
  • ստացված արդյունքների օգտագործման գործնական կիրառման վերաբերյալ առաջարկներ,
  • կատարված աշխատանքի մանկավարժական, մեթոդական նշանակությունը

Վերջաբանը, որպես կանոն, հակիրճ բաժին է, և նրա ծավալը չպետք է գերազանցի. 2-3 էջը:

Մասնագիտական բլոգին ներկայացվող պահանջներ

  • Պետք է լինի մասնագիտական-ուսումնական
  • Բովանդակային միջուկը լինի գրագետ, հայատառ, ստեղծական, հարուստ (տեքստային նյութեր, նկարներ, տեսանյութեր և այլն):
  • Պետք է պարունակի այն ամենը ինչ հետաքրքիր է բլոգի այցելուներին` իհարկե չանցնելով բլոգի թեմատիկայի սահմանները:
  • Արտաքին տեսքը համապատասխանի բլոգի թեմատիկային, լինի պարզ, մատչելի ընթերցանության համար:
  • Պարտադիր պարունակի տեղեկություն բլոգի հեղինակի, ուսումնական հաստատության և բլոգի համառոտ նկարագրի մասին:
  • Ձևավորումը համապատասխանի մասնագիտության:
  • Հանդիսանա երկխոսության միջավայր:
  • Բլոգում պետք է պահպանել էթիկայի նորմերը և հեղինակային իրավունքները` անպայման նշելով նյութի, նկարի աղբյուրը:
  • Բլոգը պետք է լինի կենդանի, յուրօրինակ. թարմացումը կրի պարբերական բնույթ, ունենա մուտերի հաշվիչ:

Դիպլոմային նախագծի ուղղություններ

  • Լեզվական
  • Բնագիտական
  • Տրամաբանական
  • Տեխնոլոգիական
  • Մարզական
  • Թատերական
  • Այլ…

Դիպլոմային նախագծի թեմաներ

Խոսքի, հաղորդակցական կարողությունների և սոցիալական հմտությունների զարգացում

  • Երեխայի երևակայության և ստեղծագործական կարողությունների զարգացումը. ռոդարիական խաղեր
  • Գրական նյութը (պատմությունները, հեքիաթները)՝ որպես նախադպրոցական տարիքի երեխաների խոսքի, հաղորդակցական կարողությունների, հուզական զարգացման և բարոյական պատկերացումների ձևավորման միջոց
  • Նախադպրոցականների խոսքի զարգացումը գործունեության տարբեր ձևերի ընթացքում.
    Զրույցներ խաղերի ընթացքում,
    զրույցներ խոհանոցում,
    զրույցներ բնության գրկում
  • Լեզվական խաղերը՝ որպես նախադպրոցականների բառապաշարի հարստացման միջոց։ (Բառախաղեր)
  • Երեխաների կապակցված խոսքի և հաղորդակցական կարողությունների զարգացումը զրույցի և երկխոսությունների միջոցով (Իրավիճակային երկխոսություններ).
  • Իրավիճակային երկխոսություններն ու դերախաղերը որպես նախադպրոցականների խոսքի և զարգացման միջոց
  • Ստեղծագործական պատմումները՝ նախադպրոցականի խոսքի և երևակայության զարգացման կարևոր պայման
  • Նախադպրոցականի խոսքի զարգացումը խաղերի միջոցով. Խաղեր տառերի, բառերի, պատմությունների հետ (խաղերի էլեկտրոնային փաթեթ)
  • Երեխայի ստեղծագործական մտածողության և երևակայության զարգացումը (խոսքարվեստ և ձեռարվեստ)
  • Հասակակիցների և մեծահասակների հետ խոսքային հաղորդակցումը որպես նախադպրոցականի անձնավորության ձևավորման միջոց
  • Բաոապաշարի զարգացման առանձնահատկությունները նախադպրոցական տարիքում
  • Զրույցը նախադպրոցականի խոսքի զարգացման պայման։ Բանավոր խոսքի զարգացման առանձնահատկությունները։

Թատրոն

  • Թատրոնը և թատերական գործունեությունը՝ որպես նախադպրոցականների խոսքի և հաղորդակցական կարողությունների զարգացման միջոց.
    Մատնաթատրոն
    Ստվերային թատրոն
    Սեղանային թատրոն
    Խաղ-ներկայացում

Ճանաչողական զարգացում

  • Ճանաչողական խաղերի դերը նախադպրոցական տարիքի երեխաների խոսքի և իմացական կարողությունների զարգացման գործում։ Վիկտորինա
  • Նախադպրոցականի ճանաչողական կարողությունների զարգացումը թեմատիկ ուսուցման միջոցով

Հոգեբանություն

  • Մանկական վախերը և դրանց հաղթահարման ուղիները նախադպրոցական տարիքում
  • Ուշադրությունը որպես իմացական գործընթաց և ձևավորումը , զարգացումը նախադպրոցական տարիքում
  • Խաղը որպես առաջատար գործունեության ձև ն/դ տարիքում
  • Հեքիաթաթերապիան՝ որպես նախադպրոցականներին հոգեբանական խնդիրների հաղթահարման միջոց
  • Խոսքի ձևավորման ու զարգացման առանձնահատկությունները նախադպրոցական տարիքում
  • Վարվելակերպի կանոնների մշակումը և պահպանումը նախադպրոցականների միջավայրում։ Վարքի դաստիարակումը շարժախաղերի և դիդակտիկ խաղերի միջոցով

Զարգացնող միջավայր

  • Զարգացնող-առարկայական միջավայրի դերը նախադպրոցականի կյանքում։ Խաղային միջավայրի ստեղծման առանձնահատկությունները

Մաթեմատիկական պատկերացումների ձևավորում և տրամաբանության զարգացում

  • Մաթեմատիկական դիդակտիկ խաղերը՝ որպես երեխայի տրամաբանական մտածողության զարգացման և մաթեմատիկական պատկերացումների ձևավորման միջոց / ինքնաշեն խաղեր/
  • Երաժշտամաթեմատիկական խաղերի կիրառումը նախադպրոցականի ուսուցման գործընթացում
  • Տարրական մաթեմատիկայի ուսուցումը հեքիաթների միջոցով։ Հեքիաթային բովանդակությամբ հետաքրքրաշարժ խնդիրներ
  • Թվաբանական պարզ խնդիրների ուսուցման ժամանակակից ուղիները։ Պարզ խնդիրների լուծումը որպես ավագ նախադպրոցականի մտավոր զարգացման կարևոր միջոց
  • Փոխներգործուն մեթոդների արդյունավետ կիրառում ինտեգրված պարապմունքների ընթացքում (Տարրական մաթեմատիկական պատկերացումների զարգացում և կառուցողական աշխատանք)
  • Մաթեմատիկան՝ որպես նախադպրոցականի բազմակողմանի զարգացման կարևոր պայման
  • Նախադպրոցական երեխայի տրամաբանության և մտածողության զարգացումը խաղերի և վարժությունների միջոցով
  • Նախադպրոցականի տնտեսագիտական դաստիարակության առանձնահատկությունները

Տրամաբանություն, սովորելու հմտություններ

  • Հանելուկները՝ որպես նախաղպրոցականի տրամաբանության և խոսքի զարգացման արդյունավետ միջոց/ հանելուկահորինոցի/
  • Սովորելու հմտությունների ձևավորումը՝ որպես երեխային դպրոցին նախապատրաստելու արդյունավետ միջոց։ (Պատրաստի գիտելիքներ հաղորդելու փոխարեն ձևավորել դրանք ձեռք բերելու կարողություններ)

Բնագիտական և էկոլոգիական դաստիարակություն

  • Բնագիտական փորձերը՝ որպես երեխաների տրամաբանական մտածողության զարգացման և բնագիտական պատկերացումների ձևավորման միջոց
  • Նախադպրոցահասակ երեխաների էկոլոգիական պատկերացումների ձևավորումը բնագիտական խաղերի միջոցով (էկոլոգիական դաստիարակության նպատակները, խնդիրները, մեթոդները, խաղեր)
  • Երեխաների զգայարանների զարգացումը՝ խաղերի և վարժությունների միջոցով («5 զգայարաններ» գործնական աշխատանքների ձեռնարկի փորձարկում)
  • Խաղը` որպես բնապահպանական- գեղագիտական դաստիարակության միջոց
  • Դիտարկումները և փորձերը՝ որպես բնապահպանական դաստիարակության մեթոդ։ Երեխաների ճանաչողական և հետազոտական գործունեությունը մանկապարտեզում
  • էկոլոգիական դաստիարակությունը՝ նախադպրոցականի ճանաչողական հետաքրքրությունների ձևավորման միջոց
  • Բնության մասին պատկերացումների և բնության նկատմամբ խնայողական վերաբերմունքի ձևավորումը թեմատիկ ուսուցման միջոցով.
    Էլեկտրական էներգիա
    Արևի էներգիա
    Քամու էներգիա
  • Ինտեգրված պարապմունքներ՝ Զրույց-պարապմունք` «Արեգակը և իր մոլորակները»
    «Աշուն»
    «Գարուն»
    «Երկիր մոլորակը մեր բոլորի տունն է»
    «Բնությունը և մենք։ Մենք բնության մի մասնիկն ենք»
    Բնության բարիքները (Թեմատիկ պարապմունք’ «Ջուրը ե նրա նշանակությունը»
    Առողջ սնունդ և մանուկների պայծառ ժպիտներ. երեխաներին գիտելիքներ հաղորդել էկոլոգիապես մաքուր և առողջ սննդի վերաբերյալ

Գեղագիտական դաստիարակություն

  • Նախադպրոցականի ստեղծագործական երևակայության զարգացման պայմանների ապահովումը խաղի միջոցով
  • Նախադպրոցական տարիքի երեխաների գեղագիտական դաստիարակության առանձնահատկությունները։ Ստեղծագործական կարողությունների ձևավորման և զարգացման մանկավարժական պայմանները

Երաժշտական դաստիարակություն

  • Երաժշտադիդակտիկ խաղերը՝ որպես երեխայի երաժշտության ընկալման կարողությունների ձևավորման ու զարգացման միջոց
  • Մանկական, ազգային խաղիկները, խաղերը, թռնոցիները՝ որպես երեխայի զարգացման և ինքնուրույն գեղարվեստական գործունեության միջոց
  • Ծիսական, ազգային մանկական խաղերգերը որպես գեղագիտական դաստիարակության և ազգային մշակույթի փոխանցման միջոց

Նկարչություն, ձեռարվեստ, տեխնոլոգիա

  • Կերպարվեստային գործունեությունը որպես նախադպրոցականների զգացմունքային ոլորտի զարգացման միջոց։ Կերպարվեստի պարապմունքների ընթացքում կիրառելի խաղեր
  • Երեխաների պատկերային մտածողության և գունազգացողության զարգացումը կերպարվեստային գործունեության միջոցով։ Այլընտրանքային նկարչություն
  • Դեկորատիվ կիրառական աշխատանքը մանկապարտեզում։ Ծեփակերտում
  • ժամանակակից համակարգչային տեխնոլոգիաները նախադպրոցականի գեղարվեստական դաստիարակության համակարգում
  • Կառուցողական ունակությունների ձևավորման առանձնահտկությունները նախադպրոցական տարիքում Կառուցողական աշխանքները՝ կերպարվեսաային գործունեության տեսակ

Նախադպրոցական հաստատության և ընտանիքի համագործակցություն

  • Նախադպրոցական հաստատության և ընտանիքի համագործակցությունը երեխաների ֆիզիկական դաստիարակության կազմակերպման գործում
  • Ընտանիք-մանկապարտեզ համագործակցությունը՝ որպես երեխայի համակողմանի զարգացման երաշխիք։ Ընտանիքը և ծնողները՝ որպես նախադպրոցական հասատության գործընկեր
  • Մանկապարտեզի դերը ծնող-երեխա ներդաշնակ փոխհարաբերության հաստատման գործում։ Ընտանեկան դաստիարակության առանձնահատկությունները
  • Ծնողական կրթություն։ Նախադպրոցահասակ երեխաների ծնողների մանկավարժական կրթության առանձնահատկությունները

Առողջագիտություն, ֆիզիկական դաստիարակություն

  • Շարժախաղերի դերը երեխաների ֆիզիկական կարողությունների և շարժողական հմտույթունների զարգացման միջոց։ Հայկական ժողովրդական մանկական շարժախաղեր
  • Երեխայի օրգանիզմի կոփումը մանկապարտեզում (առավոտյան մարմնամարզություն, շարժախաղեր, մարզախաղեր, ռիթմիկ մարմնամարզություն)

Անվտանգություն

  • Անվտանգ վարքագծի դաստիարակումը նախադպրոցական տարիքում. («Անվտանգության այբուբեն»)
    ծանոթացում ճանապարհային երթևեկության կանոններին
    հակահրդեհային կանոններ
    անվտանգությունը ձմռանը
    անվտանգությունը անտառում

ՏՀՏ և երեխաները

  • Համակարգչային ուսուցման առավելություններն ու թերությունները նախադպրոցական տարիքում, տեղեկատվական աղբյուրների տեղն ու դերը երեխաների կողմից ձեռք բերվող գիտելիքների համակարգում
  • Համակարգչային խաղերի առանձնահատկությունները նախադպրոցական տարիքում

Ինտեգրված, համալիր պարապմունքներ

  • Հովարդ Գարդների Բազմաբնույթ մտածողության տեսության կիրառումը մանկապարտեզում (ինտեգրված պարապմունքներ)
  • Ինտեգրված պարապմունքները նախադպրոցականի համակողմանի ուսուցման ապահովման երաշխիք ինտեգրված պարապմունքների առանձնահատկությունները և մեթոդիկան

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրապարակվելու։

Previous post Մի թթվի պատմություն
Next post Մասնագիտական քննարկում